termalia

Înființată în 2017, Termalia este evenimentul luxury la care toți investitorii, top managerii și  furnizorii din domeniul wellbeing din România își doresc nu numai să participe, dar și să câștige unul dintre superbele trofee Termalia realizate din cristal, în forma unei picături de apă stilizate – simbolul suprem al Performanței  și al recunoașterii reputației lor în această industrie.

Dincolo de oportunitățile de afaceri, de networking-ul exclusivist, de atmosfera de o eleganță aparte, de înaltul nivel al subiectelor din agenda evenimentului sau de VIP speakerii invitați, Termalia se bucură de recunoaștere internațională, grație auspiciilor CIDESCO International – forul care, din 1946, este sinonim cu The World Standard for Spa&Beauty Therapy.

Înființată în 2017, Termalia este evenimentul luxury la care toți investitorii, top managerii și furnizorii din domeniul wellbeing din România își doresc nu numai să participe, dar și să câștige unul dintre superbele trofee Termalia realizate din cristal, în forma unei picături de apă stilizate – simbolul suprem al Performanței și al recunoașterii reputației lor în această industrie.

Dincolo de oportunitățile de afaceri, de networking-ul exclusivist, de atmosfera de o eleganță aparte, de înaltul nivel al subiectelor din agenda evenimentului sau de VIP speakerii invitați, Termalia se bucură de recunoaștere internațională, grație auspiciilor CIDESCO International – forul care, din 1946, este sinonim cu The World Standard for Spa&Beauty Therapy.

PARTENER DIAMOND:

5.000€ + TVA

• Company logo & information pe www.termalia.ro
• Logo pre-post event pe materialele de marketing
• Logo in invitatiile adresate participantilor
• Logo in Agenda boards
• Video spot 15” outside the venue
• Anuntarea si promovarea in calitate de Partener principal in comunicatele de presa (asocierea dintre partener si eveniment)
• 3 postari cu nominalizare pe pagina de Facebook a evenimentului
• Interviu video pe site-ul www.termalia.ro
• Advert pages in pre-programme
• VIP passes – pentru 3 invitati
• Workshop – 30’

Event:

• Vizual la intrarea in sala si Special Insert in goodie bag

In sala:

• Stand de 10mp si spider max. 3x3m
• Anuntarea ca partener principal in deschiderea si, respectiv,
la ceremonia de inchidere a evenimentului
• Spot video publicitar 15” max. difuzat intre prezentari

PARTENER PLATINUM:

4.000€ + TVA

• Company logo & information pe www.termalia.ro
• Logo pre-post event pe materialele de marketing
• Logo in invitatiile adresate participantilor
• Logo in Agenda boards
• Video spot 10” outside the venue
• Anuntarea si promovarea in calitate de Partener principal in comunicatele de presa (asocierea dintre partener si eveniment)
• 2 postari cu nominalizare pe pagina de Facebook a evenimentului
• Interviu video pe site-ul www.termalia.ro
• Advert pages in pre-program
• VIP passes – pentru 2 invitati
• Workshop – 20’

Event:
• Insert in goodie bag

In sala:
• Stand de 8mp si spider max. 3x3m
• Anuntarea ca partener principal in deschiderea si, respectiv, la ceremonia de inchidere a evenimentului
• Un reprezentat al companiei – va fi inclus pe lista speakerilor
• Spot video publicitar 10” max., difuzat intre prezentari

PARTENER GOLD

2.500€ + TVA

• Company logo & information pe www.termalia.ro
• Logo pre-post event pe materialele de marketing
• Logo in invitatiile adresate participantilor
• Logo in Agenda boards
• Video spot 10” outside the venue
• Anuntarea si promovarea in calitate de Partener principal in comunicatele de presa (asocierea dintre partener si eveniment)
• 1 postare cu nominalizare pe pagina de Facebook a evenimentului
• Advert pages in pre-program
• VIP passes – pentru 2 invitati
• Workshop – 15’

Event:
• Insert in goodie bag

In sala:
• Stand expozitional de 6mp si roll-up 1x2m
• Anuntarea ca partener in deschiderea si, respectiv,
la ceremonia de inchidere a evenimentului
• Banner publicitar 5” max., difuzat intre prezentari

PARTENER SILVER:

2.000€ + TVA

• Company logo & information pe www.termalia.ro
• Logo pre-post event pe materialele de marketing
• Logo in invitatiile adresate participantilor
• Logo in Agenda boards
• Video spot 10” outside the venue
• Anuntarea si promovarea in calitate de Partener principal in comunicatele de presa (asocierea dintre partener si eveniment)
• 1 postare cu nominalizare pe pagina de Facebook a evenimentului

In sala:
• Stand expozitional de 4mp si roll-up 1x2m
• Anuntarea ca partener in deschiderea si, respectiv,
la ceremonia de inchidere a evenimentului
• Banner digital 3” max., difuzat intre prezentari

PARTENER BRONZE:

1.000€ + TVA

• Goodie bag personalizate pentru 150 invitati (1.000 €+TVA)
• Posibilitatea de a oferi un premiu in cadrul Galei Premiilor Industriei Spa din Romania – Termalia 2019 (1.000 €+TVA)

LinkedIn0