De 8 ani, Termalia a devenit locul de întâlnire pentru specialistii din industria ospitalitatii, locul unde se anunta noile tendinte, unde se impartasesc strategii eficiente, unde se dezvaluie oportunitati de succes.

 


Ce proiecte noi aduce anul 2025? Care sunt tendintele in turism? Ce perspective au calatoriile de business in anii urmatori? Ce sectoare noi de dezvoltare urmaresc investitorii?


 

Termalia 2025 este un eveniment care se derulează pe parcursul a două zile și cuprinde un Masterclass (21 nov.), un eveniment de Business & Networking (o după-amiază întreagă, pe 22 nov.) și o Gală de premiere, seara (22 nov. 2025).

Cine participa la Termalia?

Jucătorii-cheie, investitori naționali sau internaționali vizionari, experți, furnizori și consultanți din industria wellbeing – proprietari și top manageri de spa-hoteluri, spa-resorturi, medical-spa-uri, clinici de estetică facială și corporală, de chirurgie estetică și plastică, anti-aging, de dermatologie, de estetică stomatologică, spitale private, centre balneare și de recuperare medicală, agenții de turism medical și turism balnear ș.a., participă anual la Termalia, singurul eveniment din Europa de Est aflat sub patronaj WSO care are o arie expozițională cu produse și echipamente wellbeing, în care sunt susținute live, sesiuni demonstrative, un Business & Fresh Gourmet Lounge dedicat discuțiilor între profesioniști, investitori și furnizori.


Dacă sunteți o entitate wellbeing vă puteți înregistra la Termalia 2023

La evenimentul-far al Industriei Wellbeing Termalia participa anual peste 150 de jucătorii-cheie: 

  • proprietari și general manageri de spa-hoteluri, resorturi, medical-spa-uri, clinici de medicină estetica și de stomatologie, de spitale private si centre balneare și de recuperare medicală,

  • presedinti ai autorităților naționale și ai organizațiilor de management a destinației, 

  • reprezentanti ai agențiilor de turism medical și turism balnear, 

  • reprezentanți ai forurilor internaționale 

  • influenceri din domeniul wellbeing

  • furnizori de produse, echipamente si servicii pentru domeniul wellbeing

  • investitori
PARTENER DIAMOND:

5.000€ + TVA

• Company logo & information pe www.termalia.ro
• Logo pre-post event pe materialele de marketing
• Logo in invitatiile adresate participantilor
• Logo in Agenda boards
• Video spot 15” outside the venue
• Anuntarea si promovarea in calitate de Partener principal in comunicatele de presa (asocierea dintre partener si eveniment)
• 3 postari cu nominalizare pe pagina de Facebook a evenimentului
• Interviu video pe site-ul www.termalia.ro
• Advert pages in pre-programme
• VIP passes – pentru 3 invitati
• Workshop – 30’

Event:

• Vizual la intrarea in sala si Special Insert in goodie bag

In sala:

• Stand de 10mp si spider max. 3x3m
• Anuntarea ca partener principal in deschiderea si, respectiv,
la ceremonia de inchidere a evenimentului
• Spot video publicitar 15” max. difuzat intre prezentari

PARTENER PLATINUM:

4.000€ + TVA

• Company logo & information pe www.termalia.ro
• Logo pre-post event pe materialele de marketing
• Logo in invitatiile adresate participantilor
• Logo in Agenda boards
• Video spot 10” outside the venue
• Anuntarea si promovarea in calitate de Partener principal in comunicatele de presa (asocierea dintre partener si eveniment)
• 2 postari cu nominalizare pe pagina de Facebook a evenimentului
• Interviu video pe site-ul www.termalia.ro
• Advert pages in pre-program
• VIP passes – pentru 2 invitati
• Workshop – 20’

Event:
• Insert in goodie bag

In sala:
• Stand de 8mp si spider max. 3x3m
• Anuntarea ca partener principal in deschiderea si, respectiv, la ceremonia de inchidere a evenimentului
• Un reprezentat al companiei – va fi inclus pe lista speakerilor
• Spot video publicitar 10” max., difuzat intre prezentari

PARTENER GOLD

2.500€ + TVA

• Company logo & information pe www.termalia.ro
• Logo pre-post event pe materialele de marketing
• Logo in invitatiile adresate participantilor
• Logo in Agenda boards
• Video spot 10” outside the venue
• Anuntarea si promovarea in calitate de Partener principal in comunicatele de presa (asocierea dintre partener si eveniment)
• 1 postare cu nominalizare pe pagina de Facebook a evenimentului
• Advert pages in pre-program
• VIP passes – pentru 2 invitati
• Workshop – 15’

Event:
• Insert in goodie bag

In sala:
• Stand expozitional de 6mp si roll-up 1x2m
• Anuntarea ca partener in deschiderea si, respectiv,
la ceremonia de inchidere a evenimentului
• Banner publicitar 5” max., difuzat intre prezentari

PARTENER SILVER:

2.000€ + TVA

• Company logo & information pe www.termalia.ro
• Logo pre-post event pe materialele de marketing
• Logo in invitatiile adresate participantilor
• Logo in Agenda boards
• Video spot 10” outside the venue
• Anuntarea si promovarea in calitate de Partener principal in comunicatele de presa (asocierea dintre partener si eveniment)
• 1 postare cu nominalizare pe pagina de Facebook a evenimentului

In sala:
• Stand expozitional de 4mp si roll-up 1x2m
• Anuntarea ca partener in deschiderea si, respectiv,
la ceremonia de inchidere a evenimentului
• Banner digital 3” max., difuzat intre prezentari

PARTENER BRONZE:

1.000€ + TVA

• Goodie bag personalizate pentru 150 invitati (1.000 €+TVA)
• Posibilitatea de a oferi un premiu in cadrul Galei Premiilor Industriei Spa din Romania – Termalia 2019 (1.000 €+TVA)