Termalia 2025

Urmareste-ne in online si social media – pe Pagina de Facebook, pe LinkedIn si Instagram

Asigura-te ca ai adresa noastra, office@rougemedia.ro in agenda de contacte.

    ÎNREGISTRARE PARTICIPANT
    DATE DE FACTURARE


      SELECTAȚI TIPUL DE BILET









      Numărul maxim de bilete admise per companie este de 3. Completați acest câmp precizând numărul de bilete dorit:

      * tarifele nu conțin TVA
      **în lei, la curs BNR din data efectuării înregistrării.

      Metode de plata disponibile:
      Transfer bancar. Aveți posibilitatea de a alege plata prin virament bancar, caz în care achiziția se efectuează în baza facturii proforme. Ulterior încasării primiți prin e-mail factura fiscală. La cerere, factura fiscală poate fi eliberată din start. .






    POLITICA DE RETURNARE / ANULARE A TAXELOR DE PARTICIPARE

    Anularea înregistrării participării cu o lună înainte de data desfășurării evenimentelor se rambursează complet.

    În cazul anulărilor cu 20 de zile înainte de data desfășurării evenimentelor, taxele vor fi returnate 50%.

    Pentru anulările de participare înregistrate cu 15 zile înainte de data desfășurării evenimentelor, taxele nu se returneaza

    Oferta:

    TAXA DE PARTICIPARE

    150€ +TVA

    acces pe toata durata prezentarilor, workshop-urilor, panelurilor Termalia, goodie bag
    *Healthy Breakfast, Coffee Break, Business Lunch, Gala Cocktail & Termalia SPArty

    Conferinta

    120€
    +TVA

    Acces la toate prezentarile din program, 1 Business lunch, 2 x Coffee breaks

    Conferinta + Gala Awards

    250€
    +TVA

    Acces la toate prezentarile din program, Acces la Gala Awards + Cocktail, 1 Business lunch, 2 x Coffee breaks

    Gala Awards

    150€
    +TVA

    Acces la Gala Awards + Cocktail

    *Pot participa la sesiunile de comunicari, workshop-uri maximum 2 persoane din partea aceleiasi companii