Robert Similea este indragostit de cifre si de date iar “Facts over fiction!” este deviza sa profesionala.
De profesie psiho-sociolog, avand si studii in comunicare, Robert are “la activ” cateva cercetari sociale foarte complexe, precum si multe campanii electorale. Dupa o experienta antreprenoriala relevanta si de succes, Robert devine, in 2007, consultant in afaceri si se implica in mai multe start-up-uri si in proiecte de cercetare fundamentala, proiectand si conducand mai multe procese de transformare organizationala. Ca urmare a fuziunii dintre sociologie si comunicare pe de o parte si tehnologia mobila pe de alta, migrarea interesului catre comunicarea in mediul digital s-a produs natural. Plecand de la experienta în cercetare sociologica, marketing comercial si politic si managementul riscurilor si in urma unei munci de cercetare pe parcursul mai multor ani, Robert a elaborat SPI.ON – Scorul Puterii de Influenta Online – instrument de masurare a influentei pe baza nivelului de reputatie. In momentul de fata, centrul de interes graviteaza in jurul “Modelului practic de branding personal pentru cresterea influentei” si a “Modelului practic de crestere a competitivitatii destinatiilor turistice prin reputatie”, proiecte pe care le dezvolta in cadrul Laboratorul de Reputatie.
Crezul sau este ca Romania are nevoie de modele de competitivitate localizate si adaptate la specificul regional si la caracteristicile socio-antropologice ale romanilor.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.