Cursuri, workshop-uri traininguri profesionale

pregatirea ta profesionala incepe cu noi

Cursuri, Workshop-uri, Training-uri

23th of November 2019, Bucharest

  The Professional High Spa Education Course* organized by Rouge Media, Termalia’s founder and CIDESCO (The World Standards in Spa& Beauty Therapy) Contact: 0724 509 345, 0735 522 851, 0744 654 651 e-mail: office@rougemedia.ro This course offers the most comprehensive tools, inspirations and strategies for your own leadership development. If you want to acquire new skills and advance – this course will benefit you!

TOPICS

THE BEAUTY & WELLNESS INDUSTRY

• Terminology Beauty & Wellness • Types, organization and problems of companies in the sector • Facilities and equipment • The Spa Industry market • Customer identikit • News and trends

MARKET TRENDS IN WELLNESS

• Detox programs • Food integration • Market research and analysis tools • Unique & Universal, Quick & Deep • Excellence goal: to certify quality • Extra-ordinary Marketing • Luxury: new meanings • Events beyond the boundaries of luxury • Dubai experience: 7-star wellness

PROGRAM:

09.00-09.30: Registration of participants, coffee break 09.30-10.00: Introduction 10.00-13.00: Theoretical lesson 13.00-14.00: Lunch 14.00-16.00: Business workshop 16-00-16.30: Coffee break 16.30-18.30: Theoretical lesson 18.30-19.00: Conclusion

TAKING THE COURSE

The Professional High Spa Education Course in Romania consists of one day course modules. All the participants will receive CIDESCO CERTIFICATES. The participation cost is 400 euro (VAT included, Lunch and 2 coffee break included, translation). For the payment: ROUGE MEDIA SRL, CUI RO 37474011, J40/6078/2017, str. Pictor Stefan Dimitrescu nr. 9, sector 4, Bucuresti ACCOUNT:  ING BANK RO38INGB0000999906864723

MEET THE PROFESSOR

ANDREA BOVERO is the Chairman of the International Committee of Aesthetics and Cosmetology (CIDESCO) – Italy, member of the International PR Committee of CIDESCO and founder of the Spa Academy LIFEXCELLENCE®. International Influencer, Trainer, Consultant and Opinion Leader in Spa& Beauty. Successful author, he is one of the most internationally celebrated Spa experts and critics.

7 decembrie


Cursul este sustinut de ROBERT SIMILEA si te va invata cum sa ai clienti fericiti si sa vinzi mai mult cu o reputatie buna.

1. Economia reputatiei si noua psihologie care guverneaza comportamentul clientilor in industria “rasfatului”
2. Digitalizarea, tehnologiile disruptive si impactul aspura industriei spa & wellness
3. Reputatie, CRM, branding si managementul experientelor “memorabile”
4. Principalii driveri ai competitivitatii in afacerile dedicate “rasfatului” si cresterea competitivitatii prin managementul reputatiei
5. Analiza principalelor riscuri pentru reputatia unui centru spa&wellness: instrumente si cele mai bune practici
6. “Love your haters”: model practic de management al review-urilor: monitorizarea, analiza, evaluare si raspuns
7. Cat costa reputatia, managementul unei crize de incredere si reabilitarea reputatiei: studii de caz

BONUS: Branding personal pentru SPA manageri si employer branding pentru centre SPA: etapele unui proces de branding si activitatile specifice


Despre curs

Cursul pe care ti-l propunem este rezultatul cercetarii multidisciplinare realizate in cadrul “Laboratorului de Reputatie” timp de peste 6 ani si al experientei in managementul reputatiei persoanelor publice si se bazeaza pe “Modelul practic de crestere a competitivitatii destinatiilor” in industria de tursim si ospitalitate. Structura cursului propune o fuziune intre marketing, psihologie sociala, sociologie si tehnologie pentru a-ti oferi o perspectiva ampla si complexa asupra subiectului si un nivel inalt de aplicabilitate imediata,
Structura cursului a fost conceputa special pentru a oferi participantilor un model practic si eficient de crestere a competitivitatii centrelor SPA pe care le conduc in contextul unei piete cu un nivel de sofisticare in crestere.


Cui se adreseaza?

• tuturor persoanelor care au nevoie sa inteleaga importanta si rolul reputatiei intr-o piata tot mai digitalizata.
• celor care doresc sa isi creasca volumul vanzarilor si sa consolideze nivelul de incredere al clientilor.
• antreprenorilor care detin un centru SPA & wellness si isi doresc sa ii consolideze business-ul printr-o reputatie puternica, managerilor si directorilor din centrele SPA.


Daca vei participa la acest curs:

• Vei primi toate informatiile necesare si vei dobandi toate cunostintele pentru a elabora o strategie de management al reputatiei eficienta
• Vei invata care sunt cele mai bune premise & practici pentru a castiga increderea clientilor si pentru a obtine rapid o reputatie care sa vanda
• Vei primi mai mult de 60% informatie orginala bazata pe munca sa de cercetare de peste 6 ani
• Vei invata cum sa preintampini o criza de reputatie, cum sa o gestionezi si cum se realizeaza un proces de reablitare a reputatiei
• Vei afla cum democratizarea mediilor de comunicare a influentat psihologia consumatorilor
• Vei invata cum sa realizezi o analiza a nivelului de reputatie si sa contruiesti o strategie personalizata pentru a castiga si consolida increderea clientilor
• Vei afla cum sa preintampini si cum sa gestionezi o criza de incredere
• Vei invata sa dezvolti si sa implementezi strategii eficiente pentru a face fata celor mai sofisticate provocari din piata, din partea tehnologiilor disruptive


Structura cursului

Structura trainingului imbina informatii teoretice relevante si utile cu exercitii practice si interactive pentru aprofundarea notiunilor dobandite.

Vor fi folosite:
• Instrumente de evaluare
• Exercitii de evaluare si analiza comparata, exercitii de tip analiza de caz
• Exercitii de tipul ”experiment psiho-social” care sa le clarifice participantilor anumite aspecte prezentate
• Exercitii de tip ”role play”


PARTICIPARE

Taxa participare curs: 150euro+TVA

TARIF SPECIAL:
100 euro+TVA (pentru participantii care au achizitonat Cursul CIDESCO sustinut de Andrea Bovero)


DESPRE TRAINER

ROBERT SIMILEA este indragostit de cifre si de date iar “Facts over fiction!” este deviza sa profesionala.De profesie psiho-sociolog, avand si studii in comunicare, Robert are “la activ” cateva cercetari sociale foarte complexe. Plecand de la experienta în cercetare sociologica, marketing comercial si politic si managementul riscurilor, Robert a elaborat Scorul Puterii de Influenta Online – instrument de masurare a influentei pe baza nivelului de reputatie. In momentul de fata, centrul de interes graviteaza in jurul “Modelului practic de branding personal pentru cresterea influentei” si a “Modelului practic de crestere a competitivitatii destinatiilor turistice prin reputatie”, proiecte pe care le dezvolta in cadrul Laboratorul de Reputatie.

24 noiembrie


Cursul este sustinut de ROBERT SIMILEA si te va invata cum sa ai clienti fericiti si sa vinzi mai mult cu o reputatie buna. 1. Economia reputatiei si noua psihologie care guverneaza comportamentul clientilor in industria “rasfatului” 2. Digitalizarea, tehnologiile disruptive si impactul aspura industriei spa & wellness 3. Reputatie, CRM, branding si managementul experientelor “memorabile” 4. Principalii driveri ai competitivitatii in afacerile dedicate “rasfatului” si cresterea competitivitatii prin managementul reputatiei 5. Analiza principalelor riscuri pentru reputatia unui centru spa&wellness: instrumente si cele mai bune practici 6. “Love your haters”: model practic de management al review-urilor: monitorizarea, analiza, evaluare si raspuns 7. Cat costa reputatia, managementul unei crize de incredere si reabilitarea reputatiei: studii de caz BONUS: Branding personal pentru SPA manageri si employer branding pentru centre SPA: etapele unui proces de branding si activitatile specifice

Despre curs

Cursul pe care ti-l propunem este rezultatul cercetarii multidisciplinare realizate in cadrul “Laboratorului de Reputatie” timp de peste 6 ani si al experientei in managementul reputatiei persoanelor publice si se bazeaza pe “Modelul practic de crestere a competitivitatii destinatiilor” in industria de tursim si ospitalitate. Structura cursului propune o fuziune intre marketing, psihologie sociala, sociologie si tehnologie pentru a-ti oferi o perspectiva ampla si complexa asupra subiectului si un nivel inalt de aplicabilitate imediata, Structura cursului a fost conceputa special pentru a oferi participantilor un model practic si eficient de crestere a competitivitatii centrelor SPA pe care le conduc in contextul unei piete cu un nivel de sofisticare in crestere.

Cui se adreseaza?

• tuturor persoanelor care au nevoie sa inteleaga importanta si rolul reputatiei intr-o piata tot mai digitalizata. • celor care doresc sa isi creasca volumul vanzarilor si sa consolideze nivelul de incredere al clientilor. • antreprenorilor care detin un centru SPA & wellness si isi doresc sa ii consolideze business-ul printr-o reputatie puternica, managerilor si directorilor din centrele SPA.

Daca vei participa la acest curs:

• Vei primi toate informatiile necesare si vei dobandi toate cunostintele pentru a elabora o strategie de management al reputatiei eficienta • Vei invata care sunt cele mai bune premise & practici pentru a castiga increderea clientilor si pentru a obtine rapid o reputatie care sa vanda • Vei primi mai mult de 60% informatie orginala bazata pe munca sa de cercetare de peste 6 ani • Vei invata cum sa preintampini o criza de reputatie, cum sa o gestionezi si cum se realizeaza un proces de reablitare a reputatiei • Vei afla cum democratizarea mediilor de comunicare a influentat psihologia consumatorilor • Vei invata cum sa realizezi o analiza a nivelului de reputatie si sa contruiesti o strategie personalizata pentru a castiga si consolida increderea clientilor • Vei afla cum sa preintampini si cum sa gestionezi o criza de incredere • Vei invata sa dezvolti si sa implementezi strategii eficiente pentru a face fata celor mai sofisticate provocari din piata, din partea tehnologiilor disruptive

Structura cursului

Structura trainingului imbina informatii teoretice relevante si utile cu exercitii practice si interactive pentru aprofundarea notiunilor dobandite. Vor fi folosite: • Instrumente de evaluare • Exercitii de evaluare si analiza comparata, exercitii de tip analiza de caz • Exercitii de tipul ”experiment psiho-social” care sa le clarifice participantilor anumite aspecte prezentate • Exercitii de tip ”role play”

PARTICIPARE

Taxa participare curs: 150euro+TVA TARIF SPECIAL: 100 euro+TVA (pentru participantii care au achizitonat Cursul CIDESCO sustinut de Andrea Bovero)

DESPRE TRAINER

ROBERT SIMILEA este indragostit de cifre si de date iar “Facts over fiction!” este deviza sa profesionala.De profesie psiho-sociolog, avand si studii in comunicare, Robert are “la activ” cateva cercetari sociale foarte complexe. Plecand de la experienta în cercetare sociologica, marketing comercial si politic si managementul riscurilor, Robert a elaborat Scorul Puterii de Influenta Online – instrument de masurare a influentei pe baza nivelului de reputatie. In momentul de fata, centrul de interes graviteaza in jurul “Modelului practic de branding personal pentru cresterea influentei” si a “Modelului practic de crestere a competitivitatii destinatiilor turistice prin reputatie”, proiecte pe care le dezvolta in cadrul Laboratorul de Reputatie.

Certificatele eliberate au recunoastere internationala fiind semnate de institutii si organizatii recunoscute pentru calitatea si nivelul de expertiza oferite. 

Pentru mai multe detalii şi informaţii, contactaţi-ne la:
office@rougemedia.ro şi 0724 509 345

Activezi deja in acest sector dar cauti un up-to-date pentru a-ti optimiza cunostintele si pentru a atinge un alt nivel profesional? Vrei sa urmezi o cariera in domeniu sau doresti sa iti dezvolti mai mult afacerea, maximizandu-ti profitul? Atunci ai apasat pe butonul potrivit!

Pe langa Termalia, evenimentul business si networking devenit deja o referinta pentru domeniul spa, medspa si de turism medical, Rouge Media in colaborare cu institutii si experti internationali sustine cursuri de specializare in:

01

Business & Management, MedSpa, Beauty si Turism Medical

02

Comunicare si Online Marketing MedSpa, Beauty si Turism Medical
Pin0LinkedIn0